عشق ممنوع
عشق ممنوع
سلام به دوستای گلم.من نفس هستم...خیلی خوشحالم که به وبلاگم سر زدید اگه نظر بدید خوشحال ترم میشم...قربونتون برم...خیلی خیلی دوستتون دارم...
درباره وبلاگ


خداوندا از بچگی به من اموختند همه را دوست بدار,حال که بزرگ شده ام و کسی را دوست میدارم میگویند فراموشش کن...

____________________
آرشیو

فروردين 1392

تير 1391

خرداد 1391

____________________
مطالب اخیر

____________________
نویسنده

نفس

____________________
لینک ها

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

____________________
لینک ها

تنها درخت جزیره

...بازی سرنوشت

چشمانم چکه میکند به گمانم...

کاش یکم بارون بگیره

burnedعشق

شعر و اس ام اس عاشقانه

شب های تنهایی

شاهزاده و پرنسس

روزهای برفی

ورود بی جنبه ممنوع

(دستهای سردمو بگیر)

تنهاترین تنها

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق ممنوع و آدرس nafas-yas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 28129
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,

میروم شاید فراموشت کنم...

من پذیرفتم شکست خویش را

پند های عقل دور اندیش را

من پذیرفتم که عشق افسانه است

این دل درد اشنا دیوانه است

میروم شاید فراموشت کنم

با فراموشی هم اغوشت کنم

میروم از رفتنم دل شاد باش

از عذاب دیدنم ازاد باش

گر چه تو تنها تر از ما میروی

ارزو دارم ولی عاشق شوی

ارزو دارم بفهمی درد مرا

تلخی برخورد های سرد را



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت17:30---13 تير 1391
وای نفس جان وبت خوب نبود.. عاااااالی بود. من که خیلی دوسش داشتم. موفق باشی. وقت کردی به وب من وشاهزادم هم یه سری بزن. فقط نظر یادت نره ها ناناسم... خوشحال میشم. بابایپاسخ مرسی گلم بابت نظرت...حتما بهت سر میزنم...

donya
ساعت13:24---5 تير 1391
به یاد ارزو هایم سکوتی میکنم سنگین تر از فریاد...

masoud
ساعت22:34---4 تير 1391
چند تا مطلب خوب داشتم که فتم بگم که شاید خوشت بیاد.

دلم حوش بود که یارم با وفا بود،
کمی از زندگیش از ان ما بود.
ولی افسوس که فکر ما غلط بود،
که زنگ تفریحش احساس ما بود.




ارزوهات بلند بود ،
دستای من کوتاه

تو نردبان خواسته بودی ،
من صندلی بود برات

با این همه فراموشم نکن.





بزرگی وصیت کرد که برای سلامتی عقلتان هویج بخورید،همه خندیدند وکسی ندانست ...... که عقل همه در چشمشان است.





قد تو به عشق نمیرسید
غرورم را زیرپا گذاشتم،اما باز هم نرسید....



عشقم دوستی را از زنبور یاد نگرفته ام که هر وقت از گلی جدا میشه میره سراغ گل دیگه،دوستی رو از ماهی یاد گرفتم که هر وقت از اب جدا میشه میمیره.میمیرم برات.




نترس ای گل من،این بار تو بگو< دوست دارم> اسمان را گرفته ام که به زمین نیاید.



عزیزم اگه عکس خنده داری داشتی به من بده خوشحال میشم.اگه داششتی یا ایمیل کن یا ایدی منو ادد کن تا بیام یاهو بدی.نترس اگه ادد کنی هیچ وقت مزاحمت نمیشم.ممنونم.


masoud
ساعت22:22---4 تير 1391
salam.webet vaghan ghashang bud.man ke kheili khosham umad.khoshhal misham be manam sar bezani.webe man khande bazare.bia bekhande.nazaram yadet nare age umadi.ghorbunet
پاسخ:مرسی...بابت نظرت عزیزم حتما به وبت سر میزنم و می خندم...


hale
ساعت21:07---4 تير 1391
عالی بود پیش منم بیا
پاسخ:مرسی...حتما بهت سر میزنم.


cici
ساعت18:45---4 تير 1391
وبت خوبه ولی بهترم میتونه باشه.ببخشیدا من اینو گفتم.نظرت درباره تبادل لینک چیه؟؟؟؟؟پاسخ:من ادم انتقاد پذیری هستم...مرسی از نظرت گلم...

حورا
ساعت13:53---4 تير 1391
به وب من هم سر بزن

خوشحال میشم

درضمن من لینکیدمت
پاسخ:سلام عزیزم...حتما به وبت سر میزنم.


کاش یکم بارون بگیره
ساعت12:14---4 تير 1391
سلام

راستی اگر از کل کل خوشت میاد بیا به این ادرس

kalkalboygirl.rzb.ir
پاسخ:معلومه که از کل کل خوشم میاد حتما بهت سر میزنم دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: