عشق ممنوع
عشق ممنوع
سلام به دوستای گلم.من نفس هستم...خیلی خوشحالم که به وبلاگم سر زدید اگه نظر بدید خوشحال ترم میشم...قربونتون برم...خیلی خیلی دوستتون دارم...
درباره وبلاگ


خداوندا از بچگی به من اموختند همه را دوست بدار,حال که بزرگ شده ام و کسی را دوست میدارم میگویند فراموشش کن...

____________________
آرشیو

فروردين 1392

تير 1391

خرداد 1391

____________________
مطالب اخیر

____________________
نویسنده

نفس

____________________
لینک ها

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

____________________
لینک ها

تنها درخت جزیره

...بازی سرنوشت

چشمانم چکه میکند به گمانم...

کاش یکم بارون بگیره

burnedعشق

شعر و اس ام اس عاشقانه

شب های تنهایی

شاهزاده و پرنسس

روزهای برفی

ورود بی جنبه ممنوع

(دستهای سردمو بگیر)

تنهاترین تنها

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق ممنوع و آدرس nafas-yas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 28045
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1


جمعه 9 تير 1391برچسب:,

چه زیبا!گفتم دوستت دارم!چه صادقانه پذیرفتی!

چه فریبنده آغوشم برایت باز شد!چه ابلهانه!با تو خوش بودم!

چه کودکانه!همه چیزم شدی!چه زود!

به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی!

چه ناجوانمردانه!نیازمندت شدم!چه حقیرانه!

واژه غریبه خداحافظی به من آمد!

چه بیرحمانه من سوختم...

 



نظرات شما عزیزان:

تنها درخت جزیره
ساعت14:51---10 تير 1391
سلام

دوست عزیز بزار بدون تعارف بگم

وبت عالیه

وزیباست

مطالب زیبایی هم داری

خوشحال مشم به منم سری بزنی

درضم وب شما دوست گرامی رو لینکیندم بازم میام فعلا بای نفسپاسخ:ممنون بابت نظرت...چشماتون این مطالب رو زیبا می بینه...حتما بهت سر میزنم. بای گلم


محمد حسین
ساعت14:18---10 تير 1391
سلام نفس خانم ازبابت این که پسراچند گروهن من نمیدونم ولی خودم خوب میدونم جز هیچ یک از این گروها نیستم شایدباور نکنی اگه به وبلاگ من سری بزنی میفهمی من جز کدوم گروه یا دسته ام من نسبت به دخترا احتام خاصی قائلم مخصوصا به شما نفس سری بزنپاسخ:پس شما جزو گروه پنجم هستید...بازم مرسی بابت نظرت...حتما به وبت سر میزنم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: