عشق ممنوع
عشق ممنوع
سلام به دوستای گلم.من نفس هستم...خیلی خوشحالم که به وبلاگم سر زدید اگه نظر بدید خوشحال ترم میشم...قربونتون برم...خیلی خیلی دوستتون دارم...
درباره وبلاگ


خداوندا از بچگی به من اموختند همه را دوست بدار,حال که بزرگ شده ام و کسی را دوست میدارم میگویند فراموشش کن...

____________________
آرشیو

فروردين 1392

تير 1391

خرداد 1391

____________________
مطالب اخیر

____________________
نویسنده

نفس

____________________
لینک ها

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

____________________
لینک ها

تنها درخت جزیره

...بازی سرنوشت

چشمانم چکه میکند به گمانم...

کاش یکم بارون بگیره

burnedعشق

شعر و اس ام اس عاشقانه

شب های تنهایی

شاهزاده و پرنسس

روزهای برفی

ورود بی جنبه ممنوع

(دستهای سردمو بگیر)

تنهاترین تنها

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق ممنوع و آدرس nafas-yas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 28013
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1


سه شنبه 27 تير 1391برچسب:,

شادی را هدیه دادم حتی به کسانی که عشق را ازمن گرفنتند.
وعشق رابروزندادم حتی برعشقم تا به بهتر از من فکر کندوبرسد
دراخر قدراین عشق را که می داند.فقط یک عاشق واقعی می فهمد چه گویم...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

نگاه کن! آن دور دستها ... یکی تنها به انتظار ایستاده
لبخندی عاشقانه را !
دستی برایش تکان بده
تا بشکند حصار سنگی تنهایی اش!

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

حکایت جالبیست !! فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند .

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

من برای سالها می نویسم سالها بعد که چشمان تو عاشق می شوند افسوس که قصه مادربزرگ درست بود همیشه یکی بود و یکی نبود
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پروردگارابه من بیاموز دوست بدارم کسانی راکه دوستم ندارند ..عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند...بگریم برای کسانی که هرگز غمم را نخوردند...به من بیاموز لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند... محبت کنم به کسانی که محبتی درحقم نکردند.

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 آنکس که میگفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد. رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه میرفت و صدای خش خش برگها همان آوازی بود که من گمان میکردم میگوید دوستت دارم...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دوست داشتن مثل بازی با الا کلنگ می مونه اونی که عاشق تره همیشه خودشو می آره پایین تا عشقش از بالا بودن لذت ببره!!!

Avazak_ir-Love915.jpgAvazak_ir-Love902.jpgAvazak_ir-Love912.jpg



نظرات شما عزیزان:

www.ghazale-alone.as.lxb.ir
ساعت16:40---17 فروردين 1392
خيلي قشنگ بود نفس

little pianist
ساعت3:59---26 مرداد 1391
گار روزی دیگر فرا رسیده است.


اگر چشم هایت گشوده شده اند


و اگر می توانی صادقانه لبخند بزنی


بدان که خداوند...


هنوز عاشق توست!!!


Milad
ساعت11:57---1 مرداد 1391
سلام قشنگ بود کارت عالیه من بهت20 میدم به منم سربزن و درباره پست رفیق نامرد م نظر بده
تا دیدار بعد
بای


ناصر
ساعت23:43---31 تير 1391
خداودا!عزيزم را تو ياري كن/پناهش باش و در حقش تو كاري كن/الهي هر چه مي خواهد نصيبش كن/خدايا بر لبش لبخند جاري كن...

بخند به روی دنیا عزیزم چون تنها انتقامیه که میشه از زندگی گرفت


ناصر
ساعت18:20---28 تير 1391
سلام عزیزدلم باشه چشم من با افتخار لینکت میکنم
تقدیم شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: